«г≥дно початкового плану, DTOL маЇ бути побудований на простому engine типу Diablo 1 чи нав≥ть Urban Strike (¬и на SEGA колись грали ?) Ќ≥¤кого 3D (принаймн≥, на перших порах). ѕричин тому к≥лька: по-перше, оскльки це все-таки online - проект, то передача даних м≥ж сервером та кл≥Їнтом (тобто завантажен≥сть мереж≥) повинна бути м≥н≥мальною (чи, може, ¬и колись були задоволен≥ нашими телефонними л≥н≥¤ми?). ѕо-друге, з точки зору програмуванн¤, 2D спрайтовий engine незр≥вн¤нно прост≥ший. ’оча, ¤кщо ви маЇте хоч ¤кийсь досв≥д в 3D-програмуванн≥ (не AutoCAD ≥ не 3D MAX, а C/C++ чи под≥бн≥) то пов≥домтепро це нас, будь ласка. ƒал≥, щодо орган≥зац≥њ сервер-кл≥Їнт. ќчевидно, що на сервер≥ (п≥д Unix, Linux, чи Win 2000) повинна бути пост≥йно запущена серверна частина DTOL. л≥Їнт же повинен п≥двантажувати карту гри по ходу д≥њ (щоб при њњ розширенн≥ доводилос¤ обновл¤ти лише сервер). ўоб хоч в≥ддалено нагадувати св≥й прототип, наш Deep Town повинен надавати максимально можливу свободу д≥й. √равець повинен мати змогу: |
1) ¬≥льно пересуватис¤ по карт≥, мати можлив≥сть заходити у вс≥ будинки (кр≥м замкнених власниками); |
2) як випливаЇ з пункту 1, замикати "свою" буд≥влю, квартиру, ≥ т.п; |
3) —п≥лкуватис¤ з ус≥ма, хто знаходитс¤ на в≥дстан≥, не б≥льш≥й в≥д заданоњ; |
4) Ѕрати ≥ носити собою певну к≥льк≥сть речей та предмет≥в, обм≥нюватись ними з ≥ншими; |
5) „ого не вистачаЇ - напиш≥ть нам. |
14.10.2002. †
Ќарешт≥ "оформилась" ≥де¤. «г≥дно з нею, серверна частина буде написана на
— п≥д Linux, кл≥Їнтська - поки що не придумав, можливо, на —++ п≥д Windows
з подальшим портуванн¤м п≥д Linux/Unix (в крайньому випадку на Delphi/Kylix).
«апускатиметьс¤ сервер ¤к демон :) , маю на уваз≥, що резидентно вис≥тиме
у пам'¤т≥ серверноњ машини, слухаючи певний порт. ќсновна задача - обрахунох
пересуванн¤ вс≥х гравц≥в ≥ в≥дсиланн¤ њм координат (≥, можливо, карти). †јле
оск≥льки ¤ ще дотепер не знайшов людини, ¤ка б знала — на потр≥бному р≥вн≥,
берус¤ за њњ вивченн¤ сам. †“ак що, дуже скоро це не буде, ¤кщо не допоможете
хоч чимось :( † ѕриЇднуйтесь!
|
†
†